How do you do?

Hejje. Jag har inte bloggat på tre dagar nu. Men som sagt så känner jag att det är en liten aning onödigt att blogga om saker som inte finns att blogga om, right?

Så tycker iaf jag.

Tiden går iaf och det känns inte bara som att sommarlovet är slut snart, det är slut snart också. Work, work, work, så har mitt sommarlov ungefär sett ut och kommer se ut framöver också. Men varför jobbar man lix? Inte direkt för att sitta och klaga, nej. Utan för att få pengar...

Så jag tänker inte klaga mer. punkt.

Kanske ska blogga om ngt nudå, när jag väl sagt att man inte ska blogga om ingenting...

Dagens planer är väl rätt små och inte dom mest spännande hittils, eftersom att jag redan sovit bort hela morgonen... damn.

klockan ungefär när adam har slutat så tar jag bussen till han. Sen sköter jag inte planerna längre och vi får lix se vad som dyker upp (eller vilka som dyker upp?)

Roligt inlägg, visst? japp, extremt.

SKa iaf kila nu. Fast egentligen inte. Jag ska ju bara sitta kvar. Men bara klicka ner blogg.se. den du.

Tjuuuue.


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0