I would change everything for happy ever after.

Idag kommer det ett extremt roligt inlägg
från en extremt road människa
inget i dom två raderna var sant

Idag har jag jobbat fötterna av mig, bokstavligt talat (13-22)
Sen har jag också kommit fram till att jag alltid sätter mig i mitten på bänkar

Jag hade sällskap av en allkis på min bänk idag också.
Då va det inte kul att sitta i mitten, tbh.

Sen så har jag också kommit fram till en sak till.
Jag har väldigt mkt emot förhållanden (vilket är därför jag aldrig lyckas)

Jag har också väldgt mkt emot kärlek
För det är knas
Man blir hjärntvättad eller nått.

Det är mkt jag kommit på,
en annan sak är att min Madde åker till Turkiet inatt, och jag kommer sakna henne som in i hevette.

Behöver henne här,nu,inte,sen,direkt.

Men jag får väl hitta ngn annan att tracka med mina problem (fast egentligen kan man inte ersätta henne, på ngt sätt) , men frågan är vem?

Så Elin söker "person att prata problem med" PPP = prata problem person.

Frivillig?
(oj när jag läste det där igen, så kändes det som att jag behövde en psykolog, men så allvarligt äre icke,, right?)
kidding.

eller nej kanske inte vore en så dum idé..

Nu ska jag sova people. ciao.


Kommentarer
Postat av: Din älskling Sofie!

Du har ju mig Elin? De är inte bara Madde de går att prata problem me, bara ringa mig ;o<3

2010-07-25 @ 21:41:50
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0