Livet går vidare...... ngn annan dag.

Hej eller nått.

Vet ni vad mitt liv går ut på just nu, det är att sova, jobba och äta.....

Låter kul huh?jo, visste väl att ni skulle bli avundsjuka...

Rackarns kul mitt liv är x) men det kommer väl bättre tider? Jaja, jag väntar iaf. DÄrför tänker jag inte skriva " idag har jag..." och blablalalabllala för nu vet alla vad jag gör om dagarna!

Lördag blir lika rutten som alla andra dagar, men söndag blir det ändringar. Eftersom jag är leeeeeeeeeeeedig, wiiiihiiooohoho.

Och måndag me, och sen onsdag me :Dså det är bara boka in sig lix ;) jag är ledig, somfan!

Nu ska jag inte vara för glad... för det är fortfarande bara fredag...

Så det här ska jag sova på, och vet ni vad jag ska göra när jag har vaknat?, yes de vet ni. jobba. och sen då? äta och sen sova.

 

skål på de.


Kommentarer
Postat av: stephanie

Jaamen jaq vet precis hur du känner. Ingen fritid och jävla massa jobb, joovosste. man blir deprimerad. Hur många har man liksom hunnit umgås med ? :O gah! Så jag vill oxå leka, innan jag gifter mig med jobbet.....

BAJhhhs <3

2010-08-05 @ 11:23:45
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0