summertimes

Mysigaste och godaste frukosten/lunchen på länge. Nere vid stranden, kan det bli bättre? Det blåste lite men inget att deppa för. Känns som att sommaren kanske är pågång? yes. dock är jag ledsen... för mitt minneskort är cp och funkar inte, vilket betyder att jag inte kommer kunna lyssna på musik för än om 12 dagar?! då jag får min nya mobil whoooooooho! Fick tillochmed hem headset och minneskortet idag men jao det funkar ju inte eftersom att jag har gjort ngt där man stoppar in minnneskortet, man kanske inte ska ta ut minneskortet med en kniv nästa gång............. fråga inte.

Ska iaf inte göra så mkt idag... imorgon blir det grillililliilll med brudsen och sen fredag blir det att dra till Adam och leka med han Madde och antagligen nån mer (:  Lördag blir det jobb.... och Söndag bara tarelungt. Eftersom jag jobbar HELA veckan efter den här. usch.

Aja nu skajag inte blogga ngt mer... bye bye


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0