GRATTIS MIN ÄLSKADE PAPPA

Nääää nu börjar jag lessna... inga kommentarer, även fast jag VET att del är folk som kollar in (y) Illa. Jag hatar att blogga.



Klockan är bara 09.45 ? Usch alldeles för tidigt första morgonen på mini lovet.. Det är också rätt illa :p En till sak som är illa är att jag har ätit tårta NU på morgonen. Min papi fyller ju år så vi firade honom nu på morgonen, sen senare kommer släkten men tyvär så är jag ju lite bussy då :/ Så kommer missa de. Drar in till Norrtälje redan vid 13.50 och är där 15.10 ungefär. Sen ska jag roa mig i där ända fram till klockan 17.00 -.- Sendan tar jag bussen HEM, klockan 22.45 ;o Ochjag slutar 21.30 vilket betyder att jag kommer få vänta i Norrtälje i typ lite mer än en timmma .... Skojjig dag (y) NEJ.

Men nu ska jag typ kila, ska tårka mitt hår, sen sova/kolla på film och sen sminka mig och dra till bussen!

Min tårta till pappa då...



Bye bye, puss


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0