Everything's right

Jag blir äcklad va skolan fan. Usch och fy och blä vad jag ogillar skolan... Men blev iaf klar med en tilll grej nu, då är det bara en uppgift som jag tror jag kommer skita i och sen ett prov kvar (som jag måste få G eller högre på) omg.

Stannade som ni märker hemma från skolan idag, eller nä det gjorde jag faktiskt inte. Jag har varit där. Men åkte raka vägen hem igen efter att ha lämnta in en arbetsuppgift. Ska inte göra för mkt idag, jag ska nog inte göra ett skit tbh, jag är sjuk. Men vad jag är för sjuk har jag inte kommit på än, mår allmänt dåligt lix, hajas?

Nu ska jag slänga mig i duschen, typ. Kanske inte slänga men iaf gå in i duschen. Ajah, shit the same.

Se you later.



Jag är less på allt bullshit nu, less på människor som för sånt vidare och ännu värre gäller dom som skapar det.

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0