Glädje

1. Tre namn jag lyssnar till:
- Elin, Elin… och Carlsson (måste väl erkänna att jag börjar vänja mig)

 2. Någonting jag tycker om med mig själv:

-  oh, svår fråga, omöjlig faktiskt. Men typ… mitt hår (y) NÄR DET VAR LÅNGT OCH BLONT

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

- Typ mycket, mitt humör, min kropp, massor.

4. Detta är jag rädd för:

- Framtiden, ankor, kärlek och att jag ska förlora personer som betyder mer än guld.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

- Ett lende på mina läppar och på andras, pengar underlättar ju faktiskt och sol.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

- Gå någonstans utan min mobil (illa), plugga i tid (pluggar alltid dagen innan) och ljuga.

7. Detta tycker jag om att göra:

- Skratta, sola, bada, sitta vid datan, vara med vänner, shoppa, festa, masssssoooooor

8. Detta vill jag göra just nu:
-
Springa, men jag har too much träningsverk :   ( (vet att man ska träna då, men jag har problem med att gå lix)

9. Bästa känslan:

- Lycka på många olika sätt. Kärlek är också bra…

10. Värsta känslan:
- Att bli sviken och vara ledsen :/

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

- Han ska vara sig själv och ärlig.

12. Är jag kär just nu?

- Försöker att inte vara, tror det går hyffsat iaf..

13. Jag vill gifta mig…

- Ingen aning, jag får gås hud av att bara tänka på det, to far away, scarry :s

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

- Leva, leva och leva och allt vad det innebär.

15. Min käraste ägodel:
- My mobile.

16. Något jag vill ha i present:

- Tatuering (y), men kommer inte få :   (

17. Detta har jag på mig just nu:
- Mjukisbyxor och linneeeee. Trosor och bh också ofc.

18. Favoritkläder:

- kläder jag trivs i, doesn´t matter what it is.

19. Favoritdjur:

- HÄST, och jag står fört.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
- Ngt, med gitarr i (a) haha…..

21. Favoritlåtar just nu:

- Matt Wertz – 5:19

- Hey, Soul sisters

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

- Kommunikation och idrott = bäst, MATTE = SÄMST/TRÅKIGAST/HEMSKAST/SUGIGAST

23. Stjärntecken:

- Skytt, se upp

24. En bok jag älskar:

- Hmmm… älska är en stor sak.

25. En film jag älskar:
- dono

26. Tv-program jag gillar:

- Jag gillar många (:

27. Favoritdoft:

- sött, men inte för sött (:

28. Detta äter jag gärna:

- Goda saker! :D

29. Dricker helst
- Fanta, men de är inge bra så jag svarar väl vatten dårååååååååå :)

30. Favoritgodis:

- surt, heheh

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

-Månen

32. Färg på mina ögon:

- green

33. Min längd:

- Jag vene :o

34. Jag tror på:

- Det jag vill tro på, inte skit snack iaf och inte gud heller

35. Jag spelar:

 -kort?

36. Person jag beundrar:

- Min morfar

37. Så här bor jag:

- de du

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

- Många hos pappa , inga hos mamma ;o tror jag.

39. Det här tänder mig:

- Haha, ;)

40. Det här gör mig avtänd:

- hoho, äckliga människor helt enkelt, inga detaljer. Personer som leker med folks känslor…………………………………

41. Favoritfärg:

- Don´t know

42. Favoritcitat:

- Minns gårdagen, lev i dag och dröm om morgondagen typ, kanske inte det bästa men bra

43. En hemlighet jag vet:

- Skriver jag det här blir det ingen hemliis längre ju : )

44. Bästa present jag fått:

- Vet faktiskt inte ;o

45. Senast köpta skiva:
- Har nog ladrig köpt en skiva tbh  ;p

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
-  

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

- all

48. Udda förmåga/egenskap:

- hehe….

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- inte en anka iaf

50. Vad lyssnar du på just nu ?
- Min pappa ? kul, nä
51.har du gjort/ska du göra idag?
-
Skolan, rullat runt nu ska jag bara chilla hemma

52. Var är dina föräldrar födda?
- Stockholm, Piteå (?)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

 - Ingen aning!

54. Vilken är din favoritrestaurang?
- Thai, eller kina

55. När badade du i en pool senast?

- men gud, jag vet inte

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

- mja :p rollspel lite då och då just nu

57. Hur många barn vill du ha ?

- jag ogillar barn ganska välsigt otroligt massa mycket

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

- Hård rock?

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

- Ja då, för länge sen :)

60. Vad har du för TV-kanaler?

- många hos mamma (eller några) och typ rå få hos pappa

61. Har du åkt moped någon gång?
-
nä………… jo :)

 

62. Har du busringt någon gång?
- Haha den som inte har är ju konstig x)

63. Har du fått felparkeringsböter?

- japp, somnade när jag stod och väntade på bussen här om dagen

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

- JAA , Jag vill

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
-hmmmf.. vene x)

66. Har du en egen trädgård?

- Helt egen till och med

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
-ingen :s it sucks!

68. Kan du alla orden i nationalsången?

- Nä, kan knappt hur den börjar ;D

69. Badkar eller duschkabin?

- BÅDA

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
-
Har typ inte kollat på ngn film ;o
71. Favoritpizza?

- med räkor och skinka på, dono vad den heter

72. Chips eller popcorn?

-chips, tyvär

73. Vilken färg på läppstift använder du?

-ingen, ingen, ingen alls : )

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

- Jordnötsskal? :s ngt nytt eller? Isånt fall har det inte kommit till Norrtälje än.. får väl testa

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

- NEJ

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin, men äpple funkar me

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

- Madde, pannkakor (a)(y)

78. Favoritchoklad?

- marabou

79. När röstade du senast?

- ?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

- för unge fär 3 år 7 veckor 4 dagar 5 timmar 49 min och 2 sekunder sen :)

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

- inte pokal men pris ..

82. Är du bra på matlagning?

- Jag suger , rent ut sagt x)

83. Klarar du att tanka själv?

- nej, men jag klara av att tänka helt själv!

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

- nähh de har jag icke gjort

85. Pepsi eller Coca Cola?

-cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb ?

- aa, donken xD skojja

87. Vad var det senaste du handlade?

 - vet inte :p

88. Har du kräkts offentligt?

- näääääääääääh

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

- mångmiljadär, och hitta den sanna kärleken :)

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

- Kanske.

91. Har du ringt något betalnummer?
- betalnummer?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

- tydligen inte. Men det är väl inte omöjligt. För mig går de inte iaf

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

- dono

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

- ingen aning xD

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
-hej….. och så kommer det där att jag inte kan svara :)

96. Vad har du i din väska?

- Det är helt hemligt

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

- Lyssnar på musik

98. Vad är du tacksam för idag?

- inte mkt

99. Var hittade du den här listan?
-
At Sannas blogg , sejjb.blogg.se


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0