Ingen big deal (?)

Hejsan svejsan. Har jobbat hela dagen. vilket sög. fast jag får ju money. Men jag har kommit fram till att spela gitarr hero och jobba på donken är lite lika,asså när man ha jobbat en hel dag på donken så de ända man hör och det ända som finns  i hjärnan är typ folk som beställer " hej jag vill va en cheesburgare, en pommes, en CBO nej jag tar en hamburgare istället"  och när man spelar gitarr hero så ser man noter framför sig ett bra tag efter ;o Aja, nu tänker jag inte sitta här och skriva mer. snart. Är iallafall inte hemma, är hos Magda. Så de är nice. Imorgon börjar jag 16.45 -.- så ska bara chilla här me mina coooola bröder och magda och karina, soft. Nu ska jag iaf duscha så jag får bort den här hemska stanken..... BYE BYE BITCHES !


Kommentarer
Postat av: Doris

moahah bra jämförelse! ;) gick de bra då?

jag är också helt dead efter jobbet men men vad gör man. dina bröder, dom där snygga? (a) eh de va inge. puss biatch

2010-05-09 @ 01:03:58
URL: http://dsh.blogg.se/
Postat av: Sofie

Antar att de ska stå att du slutar 16:45 och inte börjar?^^

2010-05-09 @ 13:01:09
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0