So freaking bad

jasbdkvinwaqsoidqnbwcuew7r8e673u829epibr!!!!!!! Känner jag just nu ! För min data är majsig, ! Det laggar när man går in på sl.se hur moget är det lix? Blä på det. Men nu går vi vidare..........................

Ikväll är jag alldeles själv hemma, eller iaf mellan 6 och nått :) Vilket är ganska skönt, ska försöka kolla på ngn film. Maybe shutter island eller vad den heter (jag vet att jag är efter, men bättre sent än aldrig, right?) Sen ska jag bara spela hög musik i hela huset och dricka läsk. Jag tror faktiskt att min första dag på lovet kommer suga :p men aja några dagar måste ju suga för att man ska märka när det är riktigt bra... kanske.

Hade nationelltprov i M A T T E ! Idag, vilket dom som kännner mig vet att det inte är mitt höjdarämne. Eller däg ngt som är mitt höjdarämne x) hohoohohohohohohohohoho.

Imorgon ska jag worka, vilket suger (y) nej då :) inte alls. jag är bara så nervös alltid innan fortfarande. Sen fredag ska jag vara barnvakt för det blev inte att dra in till stan me brudarna och slagga där, men barnvakt är ju alltid kul?

Lördag vette fan vad som händer, ngn som vill göra ngt? säg till plz. Sen söndag samma sak.... booring. Men jag har ändå bestämt att jag ska ta det lungt, så det blir väl bra de.

Nu blev det otrooooooligt långt så hoppas ngn iaf orkade läsa igenom ;)

Ha de så bra allihopa, bye bye



En bild på min och magdas frukost för några dagar sen, den gillades massor !

Bananer
Pannkakor
Grädde
Nutella
Mjölk

<3

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0