Börjar inse att allt är borta.. Men hoppet kommer ändå aldrig försvinna!

Hej och hopp och allt som går (: Kom faktiskt hem från skolan liiite tidigare än planerat idag! Jätte skont faktiskt för det har vart en ganska... Hektisk dag? Jappsiiii. Haha fast där ljög jag faktiskt lite :p Hade svenska första lektionen och då läste vår lärare bara upp massa bra noveller som några i min klass hade gjort :) Sen va de matte -.- Det va nog det ända jag mena när jag skrev hektiskt x) Hehe efter den lååååååånga lektionen (som egentligen va ganska kort) Så vare lunch, skit jobbigt verkligen :) Och det blev pannkakor :D ! Det gillar vi verkligen. Sen ni, sen blev de yoga, igen :) Hade det en gång för ett tag sen me och det är faktiskt rätt nice. Man slappnar av lix. Bortsätt från när man inte kan hålla sig för skratt när hela klassen låter som några jäkla spå tanter x) Gulliiiiit! Efter yoga passet hade vi människan socialt och kulturellt som varje mpndag och tisdag ... Men den här lektionen va så hmmmmmf kuul ;p Haha vi lekte den där stol leken (när man ska ha musik på och när läraren stänger av så ska man försöka få en stol att sitta på) Det va riktigt kul faktiskt ;) Eller va tkr ni? Dock fick jag ett liiiitet blå märke på låret för det gick lite hett till. Men jag överlever :D Så aa nu är jag hemma iaf och det är väl inget annorlunda med den här dagen, jag ska sitta här ett tag sen blir det käk, sen sitta här eller vi tvn och sen blir det att sova. Jag har helt ärligt inget problem med det :) Förutom att jag glömde nämna att jag ska plugga me -.- Där kom problemen! MenMen.. Ha de så bra så bloggar jag säkert ngt mer ikväll :) pussssiiis!

 

Vi gjorde dock inte alla dom här övningarna, men vi gjorde andra :)

/ E


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hela havets stormar^^<3

2009-11-18 @ 07:58:01
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0