Det är så jag säger det

God morgon! Denna morgon är det städning i högsta hugg! Mitt rum ser ut som att det har blivit bombat x) Så nu ska jag försöka få det fiiint :) Vaaknade iaf 13.00 idag jätte skönt, vet inte vad som har tagit åt mig. Jag brukar ju aldrig sova så länge :o Max tio typ på helgerna. :s. Men de e nice så jag tänker inte klaga :) Så nu är det musik och städning som gäller, inte så kul men det måste göras! Så nu ska jag sätta igång, hörs när jag är klar. Pusssssän


Och så måste jag bara säga att jag drömde att jag hade färgat tillbaka mitt hår till blont och jag fick värsta panik! :O asså det va som  en mardröm :o Så det blir nog inte att färga håret blont..^^

/ E

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0