Du är ju värre än jag trodde... Hade jag vetat det då, så hade du fått igen!

Herregud! Du är ju värre än jag trodde, det du gjorde mot oss, mig var tydligen bara en lite grej... Att du skulle gå så här långt trodde inte ens jag. Hon är bara en liten tjej som inte har gjort något för att förtjäna det du har ställt till med. Jag fattar inte att man kan va så feg och göra det du gjorde! Jag ska fan se till att du får betalt för det du gjort och händer det igen så vette fan asså då får du betala mer....... Och du vet ..... jag är här för dig och vad som än händer så ska hon inte komma undan med det här. Det ska vi se till :)

Kommentarer
Postat av: Soofie

Vadå?:O<3

2009-11-29 @ 19:30:37
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0