He is all that

Hejhej ! Kom nyss hem från Hallsta har vart på julmarknaden...... Inte så kul men mamma ville att jag skulle följa me så det blev så.. Köpte lite julklappar och sånt. Dock inte på marknaden :p Idag ska jag väl inte göra annat än att sitta här i min säng vid datan och kolla på tv! Har fått kanaler på min tv nu :D Mega skönt! Ikväll blir det väl käk och robinsson och sen sova? Hehe är typ jätte trött och tror jag börjar få feber.. Men jag vill inte klaga... Säger bara att jag ångrar att jag tog den där sprutan..... Men jag bloggar väl ngn mer gång ikväll! Och sen måste jag bara säga att jag har hittat ett par tungt snygga leggins med dragskedja idag! Köpte dom inte :( Men mamma vet att jag vill ha dom ;) Så det blir väl att få dom i present i guess :) Ha de!

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

När tog du sprutan? :)

2009-11-28 @ 16:47:14
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0