I wanna grow old with you

♥Musik är bra, bra för hela kroppen, bra för allt, hjärtat, huvudet, fötterna! Ja älskart. Och nu ska jag stänga av den här förbaskade lådan (datan) Innan den fastnar fast i knäet! Det blir väl inte så mkt som händer ikväll, hoppasan.. Det är ju redan kväll :) för mig iaf. Det kommer inte hända ett piss, :p Skönt right? Ja faktiskt jag behöver tänka, fast egentligen inte :) Konstigate inlägget hittills trorjah att det här bidde ^^ Jag vet inte riktigt vad jag pratar om, haha skyller på yogan idag jah x) Nu ska jag snart sussa. Så sov gott gulliiisar!♥

/ E 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahha okej fatta inte så mkt men endå xD jobbar ni med rasism? x)

2009-11-18 @ 09:04:15
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0