Lol att vi bara har idrott i 25 minuter :o

Kära bloggen .. NOT! Hej hej allihopa (: Min dag har varit bra, kort och skön har haft några roliga lektioner och några mindre roliga.. Jag har inte så stor lust att skriva vad jag har gjort annars för det är ungefär lika tråkigt som alla andra dagar hehe. Men imorgon ska jag och sofie iaf in till stockholm och käka middag och sen vette fan :) Det kommer bli jätte nice säkert! (; Hennes pojkvän tvingar mig att shoppa med henne ^^ Men vi får väl se vad som händer :pp Slutar 5 så det bliur antagligen sen middag men vi gillar´t  :) Men ngn som vet ngt som man kan hitta på på kvälllen ? :d Skriv det i sånt fall :))))))))) Men nu ska jag gå ner och kolla på tv för min datan är seg för jag har vart inne på internet toooo much! -.- Pussen och hejen. tiiiieep

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska du hem sen? :D för jag har typ inget att göra i morgon heller? ;O Såå om du vill hitta på ngt lr bara vill leka med mig kan du gärna säga till lix (A)

2009-11-19 @ 22:29:14
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0