Middag

Ja den här dagen har ju gått ganska fort.. Nej den har gått ganska sagta :( Har inte gjort ett skit och jag kommer bli fet. Jag måste verkligen börja träna eller göra nått.. Funtar på att börja dansa eller nått åt det hållet, för det låter bajs kul men jag har inget takt sinne x) Så vi får se hur det blir med det :) Men nu ska jag iaf snart käka middag med familjen (mamma, liv och bengt). Kött paj tror jag att jag hörde mamma säga det låter ju .. okej :) Sen få vi se hur lång kvällen blir det är ju dock skola imorgon så det blir väl inte allt för sent skulle jag kunna tro. Men eftersom man sov till 12 så blir det nog liiiite senare än vanligt x) så nu ropar mamma och nu ska jag käka :)
keep smiling!

/ E

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill också typ börja dansa :)<3

2009-11-15 @ 21:07:27
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0