Reklam

Nu ska jag skriva va jag tycker om reklam: Det är så jävla onödigt! Eller nu snackar jag om tv reklam, man bläddrar ju ändå över till en annan kanal när det är reklam och lix kollar man på ett program nu för tiden så är det ju typ 15 minuters film program och dom ändra 45 minutrarna är bara onödig skit reklam som man ändå inte kollar på? Okej jag förstår att man vill sälja det bästa diskmedlet som finns men vafan sätt ut skyltar om det överallt ist! Och all reklam på spotify börjar jag också lesssna ppå okej man kan ladda ner nån grejs så man får bort det men vem vill betala de? :o inte jag! Och reklam kan man väl försöka hitta på ngt annat sätt att göra på ist för att göra alla irriterade... Det suger! Kände att jag behövde avreagera mig lite.


Göt reklam där ist x)  ↑
då blir inte jag irriterad iaf  :)

/ E

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0