SMSP09B

Hejsaaaan :) Idag har det vart en ganska .. lång dag? Har inte haft så jätte många lektioner, men grymt lång lunch rast -.- Haha vet att jag borde tycka att det är skönt men de är verkligen inte de :p Finns ju inget att göra! Men Dom lektionerna vi hade va faktiskt helt okey! Bom två sista :) Först hade vi Människan socialt och kulturellt och sen Kommunikation, Första lektionen hade vi debatt om racismen ^^ Och vi va för racism :o Skit svårt att veta vad man ska säga då juuuh :o Haha men de gick bra iaf. Sen sista lektionen så hade vi rollspel, om kroppspråket och om att man kan mena en sak men visar en annan typ ich lite mer, de va verkligen skiiit kul! Vi som va i min grupp höll på att garva på oss under hela tiden när vi tränade men sen gick de faktiskt jätte bra att spela upp för klassen :) Jag och Frida var bitchar, Fian mamma xD Haa och Rebecka beeeeeebiis! De du! Där missade du ngt ska jag bara säga ;) Men nu ska jag väl inte göra ngt specielllt, som typ alla andra dagar... Bara tare lungt :) Rätt nice måste jag säga. Men jag bloggar nog inge mer ikväller tror jah, men vi hörs imorgon som vanligt :) ! Pusssssseeeeeeeeeeeenn



ingen bra bild iknow! Men SMSP09B äger alla, i allt och över allt. Lätt!

/ E

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0