Sometimes you just need to do things you don´t want to

För ett år sedan:

Hur gammal - 14, hah de kändes jätte litet nu juh x)

Vilken klass gick du i? -  MH 9an :)

Vad hade du för hårfärg? - Blont. huhh

Hur lång var du? – Runt 160?

Hade du någon pojk/flickvän? – Jao

Vad brukade du göra på fritiden?
– Va med kompisar, plugga typ ......

Vilka umgicks du med? – Mikkis, Madde, Sofie och liite annat folk från Lommarn och några andra :)

Hur såg du ut? Typ .. Lite annorlunda från nu , men ändå inte (:

Var allt bättre då? - Ibland ja och ibland nej..

Skulle du vilja gå tillbaka dit? Kanske, men vill komma tillbaka hit sen :)

Har du förändrats? Jag har ändrats väldigt mkt, om jag får säga det..

 

Nu:

Hur gammal är du? - 15, 16 om 8 dagar.

Vilken klass går du i? -  SMSP09B

Vad har du för hårfärg? – Brunt

Hur lång är du?- 164 ..

Har du någon pojk/flickvän? – Nejj

Vad brukar du göra på fritiden?- Va med vänner, festa, plugga -.-

Vilka umgås du med?- Dom som jag känner för att umgås med :)

Hur ser du ut? – Brunt hår, gröna ögon, otränad? xD,  osv.

Har du..

Kysst någon? – Joooe

Sovit brevid någon av samma kön? – Hahah jah ?

Sovit brevid någon av motsatt kön? –Yesbox (:

Slagit ner någon? – Nej då, inte så allvarligt

Ljugit för en bra vän? – Ja . En gång..

Svikit någon?- Kan ha hänt

Fuskat på prov/läxförhör?- Heh, ah

Blivit kallad Bögjävel- Nejdeharjaginte :)

Kallat någon Bögjävel? - Nej x) Men bög^^

Druckit alkohol? – Tyvär x)

Vem:

Skrev du senast till på msn? – Madde

Kramade du senast? – Syrran nyss

Sov du hos senast? - Vene, Sofie tror jah :)

Kan du lita på till 100%? – Mamma helt klart!

Är den finaste personen som finns?- Finns jätte många fiina människor!

Vill du vara med just nu? -  Han

Ringde dig senast? - Hoho

skicka ett sms till dig senast? - comviq (a)

Skickade du ett sms till senast? Mamma

Vad: Ring mig tiiiieep

Drack du senast? Frukt soda (Y)

Köpte du senast? Julklapp till min mor

Gjorde du igår? åt middag med några roliga människor och sen idol och sen sov jag, jätte skönt vare!

Ska du göra imorgon? Kanske ska ta mig in till norrtälje och sola, men det vill inte min mamma x) Så antagligen blir det att sitta hemma och ruttna

Vill du göra just nu? Sova (Y)

Åt du senast? Godiiiiiiis

Är närmast dig som är rosa?  Mitt täcke :D

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu- Nej då

Du har sårat nån så de börjat gråta - jo  ahhhhhhhh :        (

Nån har sårat dig så du börjat gråta – AA

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader –noway

Du har haft ett förhållande som varade över ett år
-nejnej :p

Du har haft ett förhållande som varade över två år – nope

 

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – De har jag verkligen!

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – JA!

Jag har smygit ut utan lov - Nej faktiskt inte :)

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrarEn gång, fast det händer inte igen

Jag har en hemlighet som ingen vet – Jajameeeeeeeensan

Jag har fuskat i ett spel – hihi aa(H)

Jag har struntat i ett prov – Mjaaah (a)

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - tyvär som sagt

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden –nja, inte varje månad :)

Jag kan inte svälja piller  - Börjar bli bättre

Jag har tagit mediciner mot depression - Haha nej inte direkt x) troligare för över glad het xD 

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej nej nej nej nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det -en halv dag jaaaa

Jag har vaknat gråtande - Japppsii

jag har somnat gråtande
– aoo, :/

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja usch jahh

Jag har sett någon dö – Nej vill inte göra heller

Någon nära till mig har försökt begå självmord
– Nej då

Någon nära till mig har begått självmord - Nej!

/ E


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0