Tiden går och vi bara kollar på.......

Hhejhej (: Gick typ inte att blogga igår när jag försökte :s Skumt........ Men men hände inte så mkt kul igår iaf.. Inte idag heller dock! Tog den där jäkla gris sprutan :o Jag va så galeet nervös innan typ halvt grät och kändes som jag skulle svimma.. Jag brukar inte va så :s Det gillar vi inte! Men det gick iaf bra sen... Har lite ont i händerna nu typ :s Skumt det me.. Men de va iaf nice att gå ner till meddo och sola direkt när vi hade slutat. Första gången så de va liite läskigt va där själv också eftersom att Pella va på lektion :( Men tror att det kanske blir att dra ner sit imogron också :) Om man lever imorgon :o Kanske har dött av sprutan , who knows? Hehe menn jag bloggar säkert något mer ikväll om jag orkar och vill :)

/ E

Kommentarer
Postat av: sooofie

Ska typ ner till roden på måndag och ta sprutan, du kanske kan typ guida mig till sjukgrejen där man tar den?(a)<3

2009-11-26 @ 18:36:41
URL: http://ssofielundin.blogg.se/
Postat av: sooofie

Jo men åker typ dit direkt på morgonen, då hinner du väll visa vägen?(a) jaa, de va länge sen!:O Kanske kan ses imorrn, om Rasmus nu ska lana?:)<3



BILDEN ÄR UPPE NU ;D<3

2009-11-26 @ 19:43:54
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0