Vinter mörkret börjar komma fram

Hej hopp bloggen :) Nu är det så att det är ganska tragiskt.. Jag orkade inte blogga direkt när jag kom hem.. Men nu har jag käkat kyckling och ris och fått ny bloggg glädje (: Nu ni! Okej, det har vart en toppen dag idag. Vet inte riktigt varför men det har vart små grejer som har lyst upp den bara. Dagen började ¨såklart med att min kära mor väckte mig, och det tyckte jag va otroligt skönt, men nu va de inte bara de utan hon kom med frukost också! Mys! Dagen började alltså till och med jätte bra. Sen blev det att fixa sig så gott som det gick och hoppa på bussen till skolan, kändes lite ovant eftersom att det är första gången på ettt tag nu (a) första lektionen va.. hmm. Engelska :) Gjorde inte så mkt, fick lite läxer och sånt kul (inte) Efter den roliga lektionen blev det Matte sedan lunch och efter det lite roolig so. det sög x) Jag hatar verkligen so just nu (ligger massa efter) Dom två sista lektionerna hade vi människan socialt och kulturellt och kollade då på filmen This is England, dock har jag redan sätt den men det funkade :) Oj oj, nu glömde jag nästan att jag och några brudar i min klass va nere på stan ett tag också, checkade lite kläder på HM och Åhlens medans Pella uträttade lite stuff ;) När dagen började lida mot sitt slut så märkte jag också att det blev mörkt väldigt fort! Så extremt mysigt att vinter mörkret börjar komma, jag gillar verkligen det! :) Och det va jätte mysigt att vandra ner från skolan till station då också. Och det blev ju inte sämre av att jag träffade Sofie där också :) Va ett tag sen nu, blev bara en snabbis men men :) Sen va de bara att sitta på bussen hem, utan headset eller mobil. Den dog ungefär 9.00 på morgonen -.- urk! Men nu är den laddad och det är jag me för att bara sätta mig och kolla igenom lite bloggar och senare ikvälll kanske lägga in ett till inlägg eller ngt :) Det här blev dock väldigt långt men hoppas ni orkat läsa hela, annars gör det ju faktiskt inte ngt :)                           Tjiiilleewiippen!

För er som inte har sätt den (antagligen inte så många) så rekomenderar jag att se den :) Den är inte jätte bra men den får en att tänka och det kan ju va bra ibland. Observera ibland.


/ E


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi får se till att göra våran lilla träff snart istället, då förra veckan förstördes av sjukdom^^<3

2009-11-16 @ 20:32:19
URL: http://ssofielundin.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag läste iaf igenom heeela texten :) dock håller jag inte med att filmen är att rekomenderas ;p <3

2009-11-17 @ 07:59:27
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0