When nothing seems wrong. Then it happens

Tiden bara åkeeer iväg när man har roligt :)..

 Hej igen typ eller nått ^^ Hehe jag har knappt hunnit tänka och så är klockan snart redan 21.00. vilket betyder tee time ;) Ja, jag vill verkligen bli av med min hals ont och det hjälper faktiskt att dricka lite te några timmar (eller ngn timme) inna man går och lägger sig :) Som sagt det har vart en kanon dag och jag ser fram emot imorgon. Så hade så bra så hörs vi maybe imorgon :) Tjiiillleewiippen!
















/ E

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lätt att vi måste, men de är du som är unge!;)<3

Haha, men då blir du samma längd som mig om du krymper och jag växer!:D<3

2009-11-16 @ 21:13:03
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0