Borta bra men hemma bäst. Vet inte om det stämmer för tillfället

Nu är allt som vanligt igen, eller? Kom iaf hem från en hemsk buss resa genom hela natten med skrattande tanter bakom mig ! Guu jag höll verkligen på att bli tokig,  nu är jag iaf hemma. Det är 10 grader innen, pappa är inte hemma och jag vet inte hur man sätter på värmen... Så jag har enormt många tröjor och flera byxor på mig för tillfället. Tänkte lite senare att jag skulle ta liite kort på grejerna jag köpt medans jag varit borta, men gör det senare nu ska jag kolla på om jag orkar fixa ny design.. eller bara kolla på tvv kanske det blir.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad har jag inte? ;O x)<3

2010-04-09 @ 10:03:22
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0