Den spontana lördagen



En pontus på donken.



Den goda glassen x) Bra att äta med pinnar? när man vill fördriva tiden (y)



Hemgång imorse, en promenad som vart mysig, men alla promenader är inte de ;p



Jag va extremt romantisk imorse ! Denna är från mig till Madde, men dock skickades den vidare sen (a)



Råååå goda pannkakor på café kulan ocksååå



Sen stekte vi/jag , madde stekte som vanligt fast dock utan glajjor ;p





Haha madde tog sig en tupplur på stationen x) Nääädå :) ser bara liiite ut som de men vi va vakna heeeeeeeeeeeeeela tiden !



Kommentarer
Postat av: steff

Vad planerade ni dåe?

Ni kunde jue inte sova hos mig? :S doooh

2010-04-25 @ 18:39:10
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0