valborg

Just nu har lust att slänga på mina plugg grejer på brasan här i Herräng! Det lär behövas, om det ens finns en brasa! För det här suger, jag har redovisning om Ryssland imorgon och kan inte ett piss....... och jag har bara mig själv att skylla.............. Imorgon är det iaf VALBORG folket, vilket är grymt nice ! :))))))) Det blir Norrtälje och sen vettefan x) Haha ! Ngnstans ska jag sova iaf ;p Fick reda på idag att Steffy skulle joina också så de va ju rååå nice! :) Japp..... tillbaka till deppet, jag måste plugga så jag har egentligen inte tid  me detta -.- Och nu kom min far, magdalena och Liv hem me. så då ska jag väl kila upp på mitt rum och plugga också xD Vi lär ju ses imorgon i Norrtälje eller ngt people :p Bye bye bye bye bye !


Kommentarer
Postat av: Doris

de sant. Världen skulle va en bättre plats om de fanns fler sånna ^^<3

2010-04-29 @ 21:56:27
URL: http://dsh.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0