Det va en gång en tjej, som inte hade lust att blogga men som kände att det kanske var dax.

Det är mig jag menar.

För en gångs skull har jag tid faktiskt. Jag ska inte göra mycket idag... jag ska bara sura. För jag känner för att sura. Egentligen har jag inte så många andlednigngar men det går väl alltid att hitta? Har ju funkat förut.. dock var det tiden då man gick "på piller"så kallat, (p) Det var tider då man var tvungen att leta efter saker att va glad för.

Jaghar en förmåga att alltid vilja söka efter nya grejer, trojah. Min kväll kommer bli en mindre rolig kväll,eller en extremt kul kväll eller kanske en ensam kväll eller en mycket oensam kväll, ingen vet det är. Att det blir en extremt kul kväll är ungefär lika sant som att julafton var igår...

Även omjag faktiskt gääääääääärna hade velat de.

Men shoe nu ska jag käka.

bye


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0