Money tomorrow ;)

Nu har några dagar gått i årskurs.. vad va de nu? ettan? nä.. tyvär. tvåan. och vi har redan fått två arbetsuppgifter/läxor. Jag är så lycklig som går den linje jag gör och har dom underbart snälla lärarna som jag har.. faktiskt så ljög jag inte. även fast jag lät en aning ironisk. men lite less blir man ju. lite mjukkstart kan man ju tycka att man borde fått iaf.

Ikväll trodde jag skulle bli kvällen då allt blev svart x) näää. eller jag trodde faktiskt att jag skulle halvt dö för att det här stället får mina svaga sider att komma fram, blir så deprimerad. men jag grejade de! (eller egentligen inte....) men Adam grejade de! Så han är påväg hit med sin bror nu, hoppas jag. så det blir en (till) kväll att spendera med honom :) sen imorn, så blir det ingen skola för mig. så jag får göra det bästa som finns. ligga kvar i sängen när den som ligger breve måste gå upp ;) me like it! Ingen skola blir det för att vid halv två ska jag checka min mage hos the doctor...... sen efter det blir det dirre in och jobba. sen slagg hos pojkvännen och sen blir det förhoppningsvis torsdag x) då det KANSKE blir att åka in och kolla på NRJ in the park. det gillas också :)

Sen fredag har jag faktiskt också redan planerat, då blir det Kista galleria med Sannepanne, Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiim och AADDAAMM.

Nu ska jag vänta och vänta :) nej jag ska faktiskt vara riktigt duktig... jag ska pluggiiiiaaa !

bbbbbbbbyyyyyyyyyyyyye


Kommentarer
Postat av: Anna ;)

låter bra det :).. sj e man ju inte lika nöjd me å gå natur ... :(

2010-08-24 @ 21:59:45
URL: http://rosewood.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0