om ditt hjärta brister, laga det med Karlssons klister =)

Den här dagen har varit mindre bra, väldigt dålig
tbh
vaknade i en väldigt mjuk säng(min<3) och där har jag
surat hela dagen, i stort sätt
men nu ska vi inte se i stort sätt.

Så jag skickade iaf iväg Adam vid halv åtta, to the school.
själv skullle ja vänta till 8 så jag skulle
ringa ett samtal som var väldigt nödvändigt.

men eftersom att folket i sverige är så sjuka (bokstavligt talat) så
fick jag ingen tid hos doktorn(?)

så, så va de med det.
Jag tog iaf saken i egna händer...
 nej =) det gjorde jag inte alls!
Jag åkte bara in till norrtälje för
jag tänkte att det var larvigt och baar ligga och tro att magverk kan var så hemskt (...)

Men nu har jag kommit på att nästa gång gör jag som sängen säger.. stannar i sängen alltså.

en timma fram och tillbaka i till norrtälje och spenderade den versta halvtimman på länge där.

oj oj oj. sen har jag inte gjort mycket jag har typ sovit i 8 timmar?
Vilket är därför jag är så hyper nu och
bara skriver och skriver!

Men nu ska jag fortsätta min extremt jobbiga syssla (sova) och ni får ha de gött!


Kommentarer
Postat av: steff

Naaw stackarn <3

Kryaa <3

2010-08-20 @ 22:06:29
URL: http://stephaniiies.blogg.se/
Postat av: Madde

Tror du verkligen det går att laga med Karlssons klister? :(

2010-08-21 @ 16:33:06
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0