DU lyser upp min dag !

Heey ! Sitter i skolan just nuuuu. har typ datakunskap och ska skriva om internets historia, booooring, skulle hellre ligga hemma i sängen och sov. (kanske inte så konstigt) Och sen så vill jag bara tilllägga att jag ska sova själv i natt : ( De suger me :p men nu ska vi nte var såna :p Min helg har iaf varit mega gooo. 

Fredag: Slutade halv 5 :/ Men sen drog jag med Madde, Steffy och Matte hem till Matte :)) Och där va, Fredrik, hans vän och Rasmus :)) Skojj vare, även fast jag inte var så taggad ;))) Men dom andra hade iaf grymt kul värkade de som ? right? ;) Haha. Det blev lite dricka, chill musik och snack :)

Lördag: Ja, alvedon x) Hah, nej men vissa va ju lite bakis så morgonen va seeg men nice ändå :) Sen drog jag och Rasmus hem till mig och softa :) Kolla på tv, spela lite kort (JAG ÄGDE) och hade de chill helt enkelt.

Söndag: AAAA, söndagen blev också en softar dag x) jag har haft en ganska soft helg om man sammanfattar det hela :p Men söndan kolla vi iaf massa film och käka ;o As mkt ! Jag måste sluuta me de ;)

Aja, min helg va NICE !  :) Puss pusss

 


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0