FRIIIIIIIIIIIIIIDAY

NI SOM INTE BRYR ER LÄS INTE, NI SOM BRYR ER LÄS :) JAG GÖR DET FÖR MIG SJÄLV, inte för ngn annan egentligen ;)

Ciiiiaaaaooo  ! Så nu var man klar med APU veckan, den har varit grymt skojj och jag har lärt mig en hel del kan jag säga. Alla har var så trevliga och jag trivdes verkligen! Trodde att jag skulle vilja skynda mig igenom veckan, (så var det dom två första dagarna) men dom sista dagarna blev det bara roligare och roligare. Jag har faktiskt insett helt och hållet att jag ska jobba med människor på något sätt, vilket vet jag inte, men jag skulle inte klara av att bli ngn kontorsnisse! Usch nej :)) Men nu när veckan är slut så blir det snart att återvända till pluggeriiiiett , mjaaa, sådär lite halvt jobbig om jag ska va ärlig. Och det ska jag ;) Haha.

Men från APU grejen till en helt annan grej, JAG ÄR TRÖTT 24/7 och jag menar det verklige, ;o det är faktiskt ngt stort fel på mig just nu känner jag xD Haha, jag är tröttt när jag vaknar, trött hela dag, trött när jag kommer hem från jobb/skolan och sen är jag trött hela kvällen :o Har gått och lagt mig innan 8 varje dag den här vecka, HELT SJUKT ! Tkr synd om min pojkvän som måste ha en hösäck vid sig hela tiden : ( stackarn :p men han får stå ut ! (hoppas jag :/) somnade lix typ innan halv 8 i går när vi loooka tv hoho. Men så kan det va :) Blir väl doktorn om det fortsätter, för vem orkar va trött hela tiiiiiin lix? Inte jag :) Men nu ska jag inte klaga och fortsättta med det jag gör .... inget :D Haha men ska väl försöka hitta på ngt för jag är rastlös !

Och nu byyter vi samtals grej igen, JAG SKA PÅ SPA OCH FÅ MASSAGE IMORGON ! de niiii ;) På Grisslehams havsbad , lääängtar verkligen :) Och sen på kvällen hoppas ja på att rasmus kommer, för jag vill inte sova själv :) Aja hare gött ! PUSSS

Kommentarer
Postat av: STEFF

ELIN xD du är väl inte gravid? :D hahahha

<33

2010-02-19 @ 21:32:38
URL: http://stephaniiies.blogg.se/
Postat av: stephanie

Hahah, nejdå :D <3

2010-02-20 @ 20:12:40
URL: http://stephaniiies.blogg.se/
Postat av: Sofie

Äntligen har du skrivit igen, har sätt den förra rubriken jätte många gånger nu ;) men de lär ju inte va någe bra att gå runt natt va sådär trött hela tiden, visst är man uju trött och så, men dedär kan ju inte va bra, borde du kolla upp!:o



Och du! Jag kanske kan komma uppt ill roden lite på måndag? slutar typ 12.10, va har du för lektioner då fram till typ två?:)<3

2010-02-20 @ 21:24:31
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0