Love never fades

Bjursås igår då ! det ägde ! synd för er som inte va med ni missa verkligen en hel del ;D Ramlade bara 4 gånger ! Mitt rekord. Hoho. Krockad me fian me men jag lever! Sen på kvällen va de  en som va jätte gullig och joinade mig hem även fast jag var i norrrtälje vid typ 8 och inte hemma för än halv tio?  Det va iaf jätte NICE ! :) <3 Och på söndag är det alla järtansdag ;) OCh jag och fian har en PLAN och jag vill verkligen att det ska bli så :/ Hoppas hoppas hoppas <3 Planen är iaf hemlig för personer som jag inte vill berätta den för ;D Haha. egentligen är den lite knas, men det gillar vi :D Nu ska jag iaf plugga för jag sitter i skolan och har svenska. Slutar inte för än halv 6 typ. Och då drar jag hem och träffar min familj :) Sen kanske man får besök igen. :)))) OCh sen ska jag bara chillla. imorgon vette fan asså vad som händer :/ Mkt planerat men tror inget blir av :/ Men men we will seeeeeee! PUSS

Bilder från skidåkningen i Bjursås kommer :DDDD

Kommentarer
Postat av: Doris

gäller planen dig ocksåååå? :O eller bara Fian & ------? <3

2010-02-12 @ 19:08:19
URL: http://dsh.blogg.se/
Postat av: Doris

jajuste! :D haha faan va gulligtde skulle va! :P

kanske ska bli tsm me Fredrik jag också höhö (nee) ^^<3

2010-02-12 @ 20:01:24
URL: http://dsh.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0