MIN HELG

Tjaooo, sitter i skolan, har datakunskap och det suger. Därför tänkte jag berätta hur min helg har varit ( : Skojjj right?

FREDAG : Så vare ju APU på förmiddagen, fram till kl 14, fast fick sluta lite tidigare bara för att jag är så grym eller nåt :) Sen så drog jag hem, va hemma typ 3 aa :p och då bara chilla jag trorjah och vid 8 kollade jag på lets dance med min mamma, liv och bengt :) Fast jag somna, och jag hade lix lovat att ringa Rasmus...... men så blev det inte ..... hoho, sorry :   p

LÖRDAG: Men sen vaknade jag iaf på Lördan, de ni. Och då typ hmm.... JUSTE ! Då va jag på SPA med min mamma på Grisslehamnshavsbad ! Grymt NICE ! Fick kroppsbehandlign me: För peeeling (gjorde dock lite ont:p) , sen typ massag på ryggen med olja och grejer, sen kroppsmask (helt vit, jätte vackert) Och sist huvudmassag! grymt härligt :p Juste jag fick ngn mysig body grej också efter som lukta citron HOH. Sen åkte vi hem efter att ha tryckt i oss en lunch bufé jätte gott och vi åt tillräckliigt för pengarna kan jag lova (a) Masssa bubbelbad blev de me. Och sen när vi kom hem så kom Rasmus och hans far... dom fika och sen drog han hem (asså inte Rasmus) Och jag fick rosor och choklad (a) försenad alla <3 dag present , råååå sött. Men vi typ chilla, kolla på film och sen på kvällen checka vi melodifestivalen, dock klagade någon på att jag tyckte att DArins låt inte var så dålig... men men man får väl ta lite skit... jag är ju van ;  )

SÖNDAG: HOHO jag red! Det ni! Det va typ år och dar sen men det va me råååååååå NICE ! Åkte till tulka och skickade hem Rasmus men åkte såklart tillhan senare :p Men han fick en liten diss men det är så det är :) Sen drog jag iaf hem till han och softa....... japp ! :) Glass åt vi me... :)

AJA KUL, JA ! :)  PUSS



GRISSLEHAMNS HAVSBAD


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0