Bahföratt

FRÅGOR

Sagt nej till samlag?:
Jajamensan
Varit medvetslös: Haha jaa ! ;p
Hånglat med nån riktigt ful: Tyvär typ
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Näj
Gjort något riktigt dumt: Aa, vem har inte de ?
Gjort något du verkligen ångrar: Yes, om jag har  !
Blivit full på ett släktkalas: Hah, nja , eller jo ; ) fast typ inte min släkt ^^
Varit full i skolan: Haha nej (a)
Blivit portad ifrån en krog: Har aldrig vart på krogen.
Varit otrogen: Neeej neeeej !
Slagit sönder en tv: Haha , nej varför skulle jah !?
Önskat att du var det motsatta könet: Haa, njae. Jo ngn gång maybe :p
Åkt ambulans: Ja, de e cooolt, fast mega länge sen.. ^^
Gjort nåt olagligt: Nja, eller jag vene :/
Fått din mamma att gråta: Aaa...
Slagit ner någon: JAA ! NEJ! ;)
Skämts över dina föräldrar: Nej nej verkligen inte (a) 
Skämts över dig själv: Ja men typ, flera gånger.
Ätit från en papperskorg: Haha  ! NEJ
Kissat ner dig av skratt: NÄSTAN ! ;D
Sagt jag älskar dig och menat det: Jaa, säger de bara när jag menar de.
Dricker du: Annars hade jag var död nu?
Vem är din bästa vän: Har en hel del JÄTTE bra vänner <3
Vad är du mest rädd för : ankor, och att det ska bli som jag inte vill mellan dig och mig just nu
Vilka kläder sover du i: ooolika
Vart vill du gifta dig: Ingen aning
Vad hatar du verkligen: Mig själ sometimes : p svåra beslut, som måste tas
Varit kär: Jaaa
Är du ett hälsofreak: Nej verkligen inte x))
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nja, eller jo kanske.
Är du ensam nu: Ja, tyvär...
Vill du gifta dig:  Haha dooonnnoo
Vill du ha barn: Njae, inte så taggad påt ;))


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Rasmus
Såg dig gråta: Venne, mamma?
Fick dig att gråta: .......
Du delade en drink med: Vene
Du gick på bio med: Jenny, sanna pappa och anders
Skällde på dig: Mamma as allways
Du kysste: R

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: a
Köpt någonting: AA :D
Varit sjuk: nej :p
Sjungit: Jajamensan !
Saknat någon: JA
Haft sex: ehnej :p

JAG HAR:
Digitalkamera: Ja , en trasig x)
Telefon på rummet: Mobilen
Egen dator: Nej
Könssjukdom: HAH, nej !
Husdjur: Japp min katt :)
Bra kompisar: Dom bästa !
Tar du receptbelagda mediciner: Ne
Vem vill du fika med just nu: den som vill fika me mig

OCH SÅNT:

När var din första kyss? Nått år sen :)
Vad tycker du om kärlek? Nice, oftast iaf <3
Har du svårt för att bli kär? Jag har svårt att bli kär på riktigt
När kysste du någon sist? igår/idag
Ångrar du det? nej, verkligen inte
Är du singel? Jaa x)
När fick du senast en komplimang? Igår ! <3
Har du träffat någon internet person? Haa nej


Kommentarer
Postat av: steff

Jag vill fika med dig ;D haha <3

2010-02-09 @ 09:46:57
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0