JAG UPPDATERAR !

tIO FAVORITER

dialekt – Skånska föhfan x)

mat – Kött typ, eller kiiina

låt – vene,

film – typ.. a walk to remember , typ den ända jag kommer på nu

tecknad figur – hmmm… MUSSE J

sport – Ingen x)

veckodag – fredag och lördag ofc

årstid – sommar, och vinter x)

soloartist -  i donno

 

nio för tillfället

humör – trött , glad typ :)

tanke – Måååånga !

bakgrund på datorn - brudarna

känsla – ska jag eller ska jag inte .. sova. Tvekan?

tid – 21.47

bästa sak – mobilen (y)

irritationsobjekt – dryga jäkla människor

 

åtta första

bästa vän – Mickis

husdjur - Katt

utlandssemester - Grekland

sport - Ridning

cd skiva – jag vene, ”hits for kidz för länge sen” kanske?

gosedjur – kanin som jag fick på bb (a)

ord – I donno, mamma?

 

sju senaste

telefonsamtal - Rasmus

mat – tårta?

dryck - sprite

biltur – kommer inte ihåg

tv program – robinsson HOH

spelad låt – Lose control ^^

köpta klädesplagg – jeans och en tjock tröja från HM

 

sex har du någonsin

krossat ett fönster – Haha nej du de har jag icke

fått sy – Ja på sy maskin, men inte på kroppen : o

rökt – Tyvär.

badat med kläder på – Haha , jaaaa ! jäkla skit !

varit med i tidningen – JAJAMENSAN! ;)

 

fem nej tack

skolämne – MATTE, NO

mat – SUSHI

musik – dålig?

dryck – öl?

djur – ORMAR, ANKOR

 

fyra saker

du gör när du har tråkigt – Snackar som fan. Haah nej inte om jag e själv då försöker jag väl hitta på ngt?

du gjorde igår kväll – va me min vän soooofie ! och hade party ;)

du kan höra just nu – tvn där nere

du inte kan leva utan – Familjen, skratt och pengar

 

tre saker 

du gjort idag – träffat trevligt folk :)

du tycker om – mina vänner

du inte gillar – hmm… vene, l

 

två val

grönsaker eller frukt – frukt lätt

hund eller katt – katt.. eller hund x)


Kommentarer
Postat av: Madde

AMAZING!

2010-02-01 @ 21:41:01
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0