Perfect or what .......................... ?

Oookiiiidookiii .. igår hade jag en jätte trevlig kväll först i Norrtälje på en pizzeria med Madde, Steffy, Emma, Alex, Tommy och Linus. Sen drog vi till MAdde, elller rättare sagt jag Madde och Steffy drog dit. Sen kom Alex och det blev en wiiiiii duell ;) Haha! Det va skojj de. sen idag onsdag så drog jag och steffy hem vid typ 13.00 och fyfan va kallt det var! :o Och det va typ lika kallt inne, menart. Den här dagen har faktiskt gått rätt fort, vid typ 9 kom Bekka hit också :D Va mega länge sen vi träffades så det blev mkt snack om allt möjligt jätte mysigt ;) Men hon va iaf tvungen att dra hem nyss så nu sitter jag här och ska snart hämta min spagetti som står och kokar ! Haha natt mat x) Jag har faktiskt bara ätit frukost idag så jag kände att jag behövde det här :) Så jaaaaaah, det va väl allt jag tänkte säga men imorgon blir det iaf att åka och fika med mmamma på förmiddan och sen städa och sen bara chilla resten av kvällen :) Det gillar vi massor! Pussen för nu ska jag hämta mitt käääääääk! 


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0