Piteå på påsklovet

Shooooooeeee! Idag är det min mammas födelse dag så jag har tryckt i mig massa tåååårta :D Så nu sitter jag här och kommer väl typ somna snart....Heh vad är klockan? Wooops, 18.40 x) Liite tidigt kanske men de är chill. Jag gillar att sova. Kollar ia på andra säsongen av CSI Miami nu och är snart klar med hela den :) Imorgon blir det nog att åka in till Norrtälje och träffa lite people och så kanske jag ska med och kolla när dom bowlar, mys.... :) Och sen på Fredag blir det kanske .. kanske att åka och träffa sofie, hoppas verkligen på det för jag vill träffa henne sådeså! Men nu ska jag kolla klart och sen kommer pappa och sen blir det att gå och sova, sååååååååååååååååå skönt!


Och föresten så måste jag säga att på påsklovet åker jag bussen upp till Piteå och hälsar på min underbara släkt! Det ska verkligen bli jätte kul! hohohohohoho :)



Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0