Romme/Ludvika 09-10

Här kommer lite bilder från den mysiga helgen :)



Mys framför tvn efter en låång dag i backen? Skojar inte att man va trött...



Kalle, Emilio och Dario :)



Haha vi hördes nog mest inne i värmestugan (a)



Efter att vi en än gång har tagit oss ner från liften, det gick inte så bra. Men sista gången funka de ;)



Kalle, Dario, Magda, Emilio och ahhhhhh Liv ^^



Ehm ja de e iaf en som vill va med på kort ;)



<3



Ingen kommentar på den hhär bilden assåå x)



HHAHAHAHAHAHHA AS GARV! Men ingen förstår våran humor så that´s it ;D



Juuuuuuuuuusta jaaaaaaaaaa, jag har ju hunnit blivit svart hårig me -.- Så det är inte så kul..



Man ska inte bråka i liften (a) och inte heller när man åker ner för backen (a)



En av alla gånger jag va på donken den sista tiden. Sry för bilden, men jag försöker förklara för folket att jag har GRÖNA ögon!



HHAHA vi hördes nog mest på donken me x)



Och sen va de bara att åka hem... Det va dock vääääääääääldigt kallt i bilen :s :p

Tack för en jätte mysig helg! <3


Kommentarer
Postat av: mikkis m

de va ju as kul elin men vi får väl se om jag får följa med nästa gång...<33

2010-01-04 @ 00:09:45
Postat av: Madde

as finn i håret juh!

2010-01-04 @ 19:04:19
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fett söta bilder på dig ju Elin!:D haha, och nu kan jag faktikst hålla me lite att ditt hår ser svart ut!^^<3

2010-01-05 @ 14:21:35
URL: http://ssofilundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0