Vem va de som tog av plasten från gurkan ? Dagens bråk (suck ;)))

Tjaaa tja bloggen ;))) gårdagen var jätte mysig och trevlig och allt, va och firade STEPHANIE som fyllde 18 år ! Fick träffa några polare till henne och hennes släkt, alla va as sköna ! :))))) Efter att vi varit där till typ 12? Så hämtade Alex oss och sen hämtade Matte oss i Ununge, bil resan var skön den me kan jag säga. (hoho vi här bak i bilen, och vi vill ej va me om nån krock) Jag suuuuger på sångteexter kom vi på xD Haha iaf så tkr jag att ni grabbar va jäätte schysta som hämtade oss, tackiiiis ! :))) Sen så blev de lite mer "krök" hos Matte, eller aa jag försökte att inte dricka ngt mer men men. Och sova fick man ju inte heller. Men men tillslut var det morgon iaf ;)) Och nu sitter jag här hemma, kom hem för ett litet tag sen och snart blir det käääääääk och sen blir det att chiiiiilla i sängen ;) Så tack alla nya och gammla people för en jättte mysig Lördag/Söndag :)))))

Puss !

BILDER KOMMER NÄR JAG FÅTT ALLA :))

Kommentarer
Postat av: stephanie

AS NIIICE :D:D:D <3

2010-01-24 @ 19:12:54
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0