daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn nice!

Elin is going to Tunisien imorrn (Djerba) så jag kommer vara gone ett tag nu (: tills den 12e rättare sagt! Ska bli så grymt otroligt skönt att komma iväg, men kommer såklart sakna alla här hemma ....  känner att den här resan kommer kanske lite olägligt :p men går inte att göra så mkt åt, det kommer flera dagar som jag kommer spendera i sverige får jag hoppas, dvs om inte flyget störtar... kidding. skulle ju va baaaaaaaaaaad.

jag ska äta så mkt god mat, bada i härligt hav, ligga vid polen, steka i solen, få härlig massag, unmgås med min grymma mamma och sist men inte minst bara stanna upp, göra precis vad jag vill, inte behöva tänka så mkt utan bara ta allt som de kommer (hah vilket jag typ oftast gör x))

tjjjaaarrrråååååå sverige! :D

heeeejjfaaaaaan tunisien !

Kommentarer
Postat av: Emma

Mest av allt kommer du sakna donken ;)

2010-07-05 @ 10:35:30
URL: http://ehmmas.blogg.se/
Postat av: denise

hejsan :)

jag har frågestund på bloggen , skulle vara roligt om du frågade någonting .



kram !

2010-07-05 @ 17:51:33
URL: http://denisejohanssons.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0