måste erkänna att jag har svårt för falska människor, och det finns en hel drös av dom i närheten av mig måste jag säga. jag skulle aldrig klara av det.

hej hej hej hej hej och hej typ.

Har jag varit lite trög på att blogga? jo jag tror faktiskt det, fast kanske, kanske är det jag som bara känner mig väldigt odatig för tillfället, är faktiskt inte lika beroende like before (:

Nu är jag i Täby, här finns inte så mycke att göra när alla ligger och sover och D och E pressar ngt spel? aja. jag har kul ändå. kanske. inte. Idag har jag inte gjort så mkt, eller jo, jag har jobbat, I´m a working women. Annars har jag bara chillar hemma, suttit på en buss, gjort tre inpulsköp: två par skor och en tröja. men that´s me. 

Träffade Adam en stund också. och vi skulle gå och hämta våra bio-biljetter som skulle hämtas ut två DAGAR innan, eller hur vara adam ? ;) haha nej. det var en halv timma innan (: sådeblev pizza ist, väldigt gott, men väldigt onyttigt..

Ska iaf, bara lägga mig ner i sängen nu och leka med min mobil (som jag är kär i, det ända jag vågar va kär i förtillfället) sen ska jag somna, vakna och dra ner till stranden med Magda , eller om det blir som jag vill, så blir de täby C, eftersom jag fick 500 spänn av daddiiii ! (y)

nu ska jag stänga av lådan.
bye bye

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0