Blommigklänning och ett jäkla bra humör

Tjaaa folket! Riktigt soft dag idag måste jag säga! Yes. Första dagen på länge som jag känner att jag faktiskt börjar hitta tillbaka på rätt väg, go girl. Hade ju dock inte så lång skoldag vilket är ett plus och provet gick piss.... hehe men jag är glad ända :D Har skutttat runt och sjungit sen jag kom hem efter min och mummis shoppingrunda.

Det jag införskaffade var:

Ett par blåa chinos
En bikini
Två blusar, en blå och en vit
En väska
En blommig klänning

Ohhhhhhh ! Kan ni tänka er mig i en blommig klänning? Nej inte jag heller faktiskt x) Men nu behöver ni inte tänka mer för nu är de verklighet, jag kommer skutta runt i den i sommar (: 

SEN SÅ ÄR DET JU INGEN SPECIELL DAG, NEJ FÖR DET ÄR VICTORIAS FÖDELSE DAG :) Grattis! 

 







Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0