Det man inte ser

mjau. kom hem för ett tag sen. det suger att börja VARJE inglägg sådär :( men men.

Det stämmer ju?

SovAde hos en viss Carlsson igår, där vi också fick sällskap av M&M skojj (: Donken på kvällen blev det och sen hem och kolla film, rå nice kväll. Men något som var mindre nice att det va någon som vaknade 8!? och va pigg typ, och skulle sätta på en film ;p så de blev en tidig morgon ävens fast jag kanske inte var helt vaaaken.

Sen så vill jag bara säga att jag hatar att prata i sömn.....en.

Men nu ska jag kolla på om det är något på tv, men vet redan svart: nej, bara bröllop x) och ja det är jätte fint och speciellt att dom har gift sig men shit dom behöver inte erövra tv:n ochjag som har så få kanaler här hos far :(

Sist så måste jag skriva att jag är stolt över min pappa som cuklat vättern runt på tolv timmar (y)



bye bye bitches

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0