Du är något att sakna men inget att ha

Nu är det nio dagar kvar tills jag åker till Tunisien
Det är bara 4 jobbardagar kvar innan dess
Och det är bara en natt kvar tills jag får min mobil!?

Kände att jag behövde förmedla att jag har liiite att längta tills.... vill ha mer (:
Men de kommer nog.

Hade en mysig förmiddag i Täby c me M och åt en enormt god lunch, på Dario och Emilios work (y) grymt. Sen hade jag en hektisk dag på jobbet, har aldrig varit med om att det var så många som ville köpa hamburgare på samma dag. rekord? kanske inte. men rekord för mig, har aldrig jobbat när det varit såååå mkt folk. Timmarna bara rullade iväg.

nu ligger jag i min mysig säng...... och ska sova! så jag kan vakna imorgon och förhoppningsvis inte så tidigt så min mamma inte hinner komma hem med mobilen, så jag skulle tacka gud om jag fick sova till typ 1 imorgon.

det blir lätt.

hehe
 
bye

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0