En kväll att minnnas

Tjaa! Kom nyss hem till min far.. Och snart ska man dra igen x) Gårdagen var jätte soft, först grillning at sophias place, vi ägde på att grilla,  not , men vi är väl bra på annnat får man väl hoppas :) hah. Senare drog vi till Daniella och typ kolla film ett tag och sen spelade vi kort och drack liiiiiiite gott. Skrattade gjorde vi me kan jag lova. 


När vi satt och skrattade åt roliga namn: (fråga inte)

Frida - Åhhhh! ni vet han där fotbollsspelaren BIG DICK! HAHHA.

Vi - Han heter BRAD PITT och är skådedspelare ;D

oj oj oj frida, illa ;)


















Finns fler bilder på fb.. Men nu ska jag gå och göra ngt annat och sen drar jag tilll Vreta och täffar två vänner (: bye bye


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0