Fullspäckat

Onsdag (idag): städa rummet inför att dansarna kommer, dvs. flytta ut ur rummet..., sola, bada? (om vädret är på min sida, har inte kollat ut än)

Torsdag: Tvätta på morgonen, köpa skor när jag kommer till norrtälje, jobba och senn hitta ett ställe att sova på (?)

Fredag: Träffa Sofie och Madde vid 12 i norrtälje sen typ fördriva tiden till klockan 18.00 antagligen och sen bio med Adam (: Senare blir det buss HEM eftersom min syrra är själv hemma (...)

Lördag: Jobba på morgonen, om jag inte hittat skor på torsdag blir det att hitta det nu, sen bara hem och ladda för att åka till Tuniesien på SÖNDAG

Nu orkar jag inte blogga !

Kommentarer
Postat av: stephanie

Jag leka med er på Fredag? (: <3

2010-06-30 @ 12:08:54
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0