Jag ville hitta spår på marken

Tjao. Idag är det Tisdag, alltså my sisters skolavslutning. Men det kommer jag till senare. Yes. Imorse drog vi hem till Lena (våran lärare) hela klassen och stekte, lekte lekar och fika (y) Grymt. Sen så vart det en lektion(?) skulle inte kalla det lektion men de är nice (: Nu har jag kommit hem och börjar få lite skolångest. JAg har verkligen varit dålig hela den här terminen.................. usch :( och har prov imorgon................ men har tappat skolglädjen helt. dock har den aldrig funnits men ni hajar. damn it.

Nu ska jag som sagt snart kila och kolla på Livs skolavslutning, lyckost som slutar nu!

Sen blir det plugga HELA natten. Jag tror inte att jag tänker gå och lägga mig , jag lär ju plugga hela natten och sen göra provet och sen dö typ. Btw så kom ju på nu att jag har en engelskaredovisning imorgon också. och en till sak......., jag ska ta spruta imorgon också! Illla, morgondagen känns som en sån dag där man borde trotsa allt och bara ligga kvar i sängen. aldrig gå upp. inte öppna ögonen. inte röra sig ur fläcken. och helt enkelt bara låtsas dööd.

mmmmmmmmmm.. så känner jag.

Ahhhhhlåååååhaa! seee you.

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0