Måndag

Ibland suger det att vara ledig... faktiskt... den här dagen blir lugn, ska bara vara hemma, dra till hallsta en snabbis och köpa minneskort, sen hem till pappa och greje lite stuff, sen sola, sen äta och sist sov ganska tidigt (har typ sömnbrist för tillfället tydligen, eftersom jag blöder näsblod 24/7 typ, grymt irriterande efter som jag själv tycker att jag sover bra)

Men men, nu ska jag skynda på min mammi och lyssnar hon inte så tar jag bilen by my own (y)

Btw, så ska jag och min mamma ha en såkallad nyttig-vecka nu tills vi drar utomlands, det blir vegetariskt och inget snacks... oj oj.

Sen har jag en ny favorit också som jag måste dela med mig av, och det är chaii-latte sååå grymt gott (:

Bye bye,
Have a nice summerday.

Kommentarer
Postat av: stephanie

CHAII LATTE är inte gott ELin! börja dricka kaaaffe :D NOMNIOKMMOEMOMOOMOMOMO <3

2010-06-29 @ 10:37:11
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0