Men ingen bryr sig

Jag drack nyss sprite utan kolsyra, det va rå äckligt men ingen bryr sig

Jag har inte pluggat nåt alls idag
men ingen bryr sig

Jag har städat hela mitt rum
men ingen bryr sig 

Jag tycker inte att det är kul att gå i skolan
men ingen bryr sig

Tiden verkar ha stannat förtillfället
men ingen bryr sig

Alla människor är upptagna med sig själva (inkl. jag)
men ingen bryr sig

Hela jorden är byggd på egoism
men ingen bryr sig

Vi borde göra något åt det
men ingen bryr sig

Saker händer inte utan en anledning
men ingen bryr sig

Men det ända jag har tid att bry mig om nu är att gå och sova
men ingen bryr sig



Kärlek spelar ingen roll längre. Det ända som finns kvar är spår av brustna hjärtan. Varför göra spåren ännu tydligare?


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0