Varning!

Obs, Elin går på p-piller igen. Varning för humörsvägningar.

Hejhopp

Tänkte bara säga det, men vem vill ha tjej problem när man är utomlands lix? Aja nu vet alla de.


Sitter iaf här och försöker planera torsdagen då vi slutar skolan! YEAH! Det blir picknik vid fem (?) i parken (?) fortfarande väldigt oklart... men picknik blir det iaf, tro det eller ej. Med min underbara klass. Gud va jag är glad. Sen efter det så vette fan, skojj ska vi ha iaf. Drickan är färdig planerad, bara köparen som inte riktigt är fixad än. Coolan alltså. Jag längtar faktiskt. Har inte haft så mycket att längta till på länge så det känns faktiskt otroligt bra.


Sen ville jag bara skriva att jag också har fått hem mitt Meddo kort (solkort) Så nästa månad (islutet av denne) så
blir det att ladda det och sen pressa innan jag drar utomlands ♥ love it. 

Nu ska jag sätta mig ner, wops, det gör jag redan. Ska iaf fortsätta sitta ner, vilket är väldigt soft. Och så ska jag plugga.... Yes ni hörde rätt. Eller nej, ni läste rätt... Jag har prov på onsdag (?) IDIOTISKT

Byeeeeeeeeeeeeeee



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ofta ni ar prov en dag innan skolavslutningen? :o

2010-06-08 @ 12:35:56
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0