Love is in the air

Idag är det måndag och min dag har faktiskt varit helt okej hittills.. Eller if, det kanske den inte har? Första lektionen hade vi engelska nationella, som jag helt hade glömt bort.. suck. Gick iaf lite bra, blev godkänd, men har inte fått reda på vilkte betyg än om ni hajar. Sen så fortsatte dagen, den blev bättre, men sen på matten fick vi reda på resultatet på provet och jag är allt ifrån nöjd.. Nu sitter jag här och har Info och layout. Fick reda på betyget på det krångliga provet som vi hade förut och jag fick VG ++ högst irriterande, eftersom MVG låg på 44 poäng och jag hade 43 :/ Då är faktiskt ett VG ++ ganska surt även fast det är bra. Men men. Nu ska jag iaf fortsätta plugga? Sen ska jag hem, sakna rasmus och anatgligen vakna imorgon gå i skoolan och sen träffa Rasmus ! :)))) weii. Bye bye bitches. (dvs Doris, llalala  ;p)

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0